Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zajęcia dodatkowe

HARMONOGRAM FORM WSPARCIA W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU

Numer Projektu:RPDS.10.02.01-02-0042/17

Tytuł Projektu: „Świat wokół Nas – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Domaniów i Gminę Wiązów”

Nazwa i Adres Beneficjenta: Gmina Domaniów

 

  • Zajęcia matematyczno- przyrodnicze klasa II-26.04.2019r 0d 11:50 do 12:35
  • Matematyczno – przyrodnicze klasa IV- 10.04.2019r.(1h) 12.45 – 13.30 
  • Matematyczno – przyrodnicze klasa V - 12.04.2019r. (2h) i 17.04.2019r. (1h)- 12.45 – 13.30  i 13.40 – 14.25 
  • Zajęcia matematyczno- przyrodnicze klasa VI- 09.04.2019r i 15.04.2019r. 0d 13:40 do 14:25 i 0d 13:40 do 14:25

 

 

Gmina Domaniów w partnerstwie z Gminą Wiązów i Akademią Szybkiej Nauki Tadeusz Buzarewicz realizują projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich RPDS.10.02.01-02-0042/17 – „Świat wokół Nas – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Domaniów i Gminę Wiązów”

 

Celem projektu jest poprawa jakości i efektywności kształcenia oraz podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych i osiągniecie przez nich właściwych postaw niezbędnych do funkcjonowania na rynku pracy, takich jak kreatywność, innowacyjność, praca zespołowa

 

Dofinasowanie projektu z UE: 1’315’351,80 PLN

Data dodania: 2019-02-22 23:14:38
Data edycji: 2019-04-12 10:15:06
Ilość wyświetleń: 1151

Konkursy

BohaterOn- włącz historię!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Nasi Partnerzy

"Nauka jest jak niezmierne morze...

Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony.

Stefan Żeromski
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej